Eltüntetés

Nem én vagyok az egyetlen, aki régóta azon tanakodik: hogyan tűntek el a médiapiacról a balliberális sajtótermékek? Zsebesi Zsolt, a Népszava egykori munkatársa, aki jelenleg a “Gépnarancs“-on publikál, erre ugyan visszamenőleges választ nem ad, de kiváló látleletét adja a Mostanságnak! … Olvassuk hát! (A forrásra mutató link az alábbi címben!)

A maláj gép rejtélye semmi a Népszava és a Népszabadság eltüntetéséhez képest

A Népszabadságot a Vienna Capital Partners nevű kamu sajtócég, magyarul az Axel Springer és a Ringier strómanja készül eltüntetni. A Népszava megszüntetésén pedig az ugyancsak kamu svájci tulajdonos, a TGD Intermedia SA, magyarul az MSZP, még magyarabbul Puch elvtárs fáradozik, aki oly láng lelkű baloldali a lelkem, hogy nem hajlandó a Népszava kiadási jogáról, de még a logójáról se lemondani, nehogy illetéktelen kezekbe kerüljön, ha már eddig illetékes elvtárs, vagyis az ő kezében, igazán jó helyen volt. Oly annyira, hogy immár a csőd szélén áll a 140 éves hungarikum, mert hogy ez is hungarikum, basszon meg Orbán Viktor száz hungarikum magyar óriás nyulat, vagy egy ugyancsak hungarikum mangalica kocát, mindjárt az után, hogy leszopta Vlagyimir Vlagyimirovics Putyint 10 milliárd euróért.

A Népszava nem szerepel a hungarikumok hivatalos listáján, mert nem fér be a csabai- és a gyulai kolbász, valamint a gönci barackpálinka és a hajdúsági torma előkelő társaságába, és immár Simicska Lajos is leszarja, vagyis nem hirdet többet a lapban, mivel Orbán Viktor megtiltotta neki. Németh Péter és a lap összes újságírója felvághatja az ereit, ami sem Orbánt, de Puch Lászlót sem fogja meghatni. Simicska felhagy a hirdetéssel a Népszavában, Puch László pedig szarik átadni a lap munkatársainak a kiadási jogot és a Népszava logóját, amit a svájci postafiók cég, vagyis ő maga birtokol az MSZP nevében. Nem teszi, nehogy kiderüljön, a Népszava képes függetlenül, ne adj isten rentábilisan működni, ami maga az MSZP szembeköpése lenne fényes nappal, nem beszélve a svájci postafiókcég arcul csapásáról, ami mindennek a teteje, vagy még inkább a legalja, egészen mélyre csúszás lenne, a tízes skálán, mindjárt az egyesre, pedig azt lehetett gondolni, hogy a gödör legalját már akkor elérték a szocialisták – midőn finanszírozás hiányában, de ettől függetlenül is teljesen normálisan és jogszerűen a Népszava is elfogadta a Közgép hirdetési megrendelését, pont ahogy a Népszabadság is tette -, rárontottak a lapra és közleményben követelték a szerkesztőségtől „a szocialista napilap” törlését a fejlécből. A fasz tudja, hogy miért nem a svájci tulajdonostól. Hacsak azért nem, mert svájci tulajdonos nem más, mint maga az MSZP, míg az igazi ellenség, akit megregulázni kellett volna, maga a renitens szerkesztőség, amely baloldali újságot és nem pártbulletint szeretett volna csinálni.

Ma nehéz megmondani, hogy vajon a Népszavával járt-e el galádabbul a tulaja, legyen is az bárki kerek e világon, vagy a Népszabadsággal. Mindkét lap kamu tulajdonos döntése miatt szív. A Népszavánál a nem létező svájci tulajdonos végzi el a piszkos munkát, a Népszabadságnál a Vienna Capital Partners takarít a vérfürdő után. Mi a bánatos francként lehet értelmezni, hogy az ország mára egyetlen mértékadó, az intellektuálisan a béka segge alá süllyedt magyar sajtóban még megmaradt orgánum, a Népszabadság élére a Blikk főszerkesztőjét teszi meg az Axel Springer nevében a Vienna Capital Partners, hogy ezzel porig alázza a lapot és valamennyi munkatársát. Sajnos nem tudok nyilatkozni a Népszabadság új főszerkesztőjének kvalitásairól, mert Blikket nem olvasok, és nem előítéletből, vagy azért, mert olvastam és nem tetszett, hanem csak azért, mert a fontos lapok szemlézése után már nem marad rá időm, mint ahogy a Borsra, a Magyar Hírlapra, a Magyar Nemzetre, vagy a Metropolra sem, ami miatt semmilyen hiányérzetem nincs, ugyanis mire rájuk fanyalodnék, vagy hozzájuk süllyednék, már mindent tudok a világról, de Magyarországról is.

A magyar baloldali sajtó zászlós hajójának kivégzését egy Vienna Capital Partners nevű kamu cégre bízni, végleges lejáratását pedig egy Murányi Marcellre, azért mindennek a teteje. Volt szerencsém a Népszabadság harmincharmadik munkatársának lennem egykoron, de ebből a pozícióból is fel tudtam mérni, hogy a lap kilométerekkel előzte a magyar sajtó maradékát, vagy még inkább hulladékát. Abban a megtiszteltetésben is részem volt, hogy a Népszava szerkesztője lehettem, sőt a lap szakszervezetének titkára is, így egészen pontosan láttam azt a nyomort, amit az MSZP biztosított a 140 éves baloldali hungarikumnak, a svájci kamucége mögé bújva, miközben pofátlanul bele akart szólni a lap szerkesztésébe, anélkül, hogy a nyilvánosság előtt felvállalta volna. A gyomorforgatásban kivette a részét az MSZP szinte mindegyik elnöke, Isten nyugosztalja őket, mindegyiket, ott, ahol van.

Nyilván lehetne jobb Népszavát és Népszabadságot csinálni, mert Magyar Nemzetet, vagy Magyar Hírlapot biztos hogy nem, mivel mindkettő maga a tökély. Már a saját műfajában, de talán jobb Blikket is lehetne, hiszen ez utóbbi példányszáma is példásan esett. Ami azonban példátlan: egy vezető politikai napilapból bulvárt akarnak csinálni. Egy olyan országban, ahol már minden gagyi lett. Kezdve a helyesen írni képtelen és doktori címet lopó köztársasági elnökkel, folytatva a nemzetközi körözés alatt álló Mol-vezérrel, vagy a beteges hazudozóvá süllyedt magyar kormányfővel, hogy a többi kis kaliberű balfaszról most ne is tegyek említést, olyanokról mint Lázár János, aki legfeljebb a dohánykereskedelem tönkretételére képes, de arra már nem, hogy a szeretője becsületét megóvja a nyilvánosság előtt, már amennyiben Széles Gábornak hinni lehet, akinek -horribile dictu -,2009-ben a Független Újságírók Szövetsége a „Nemzeti Újságírásért” kitüntetés „arany” fokozatát adományozta a nemzeti újságírás területén végzett tevékenységéért és aki a Szent Gellért Rend lovagja, egyben a Magyar Hírlap nevű szennylap kiadója egy személyben, vagyis amolyan Murányi Marcell, ha ezzel meg nem sértem valamelyiküket, mert akkor elnézést kérek mindkettejüktől, külön külön és együtt is.

Szóval Sas Józsefet kinevezték a Nemzeti Színház igazgatójának a Sas-kabaréban végzett kiváló munkája jutalmául. Azt várják tőle, hogy a Nemzeti Színház legalább olyan szórakoztató és népszerű legyen, mint a Sas-kabaré volt az irányítása alatt. E hír, ha igaz lenne, akkor sem lenne olyan baromság, mint a Népszabadság élére Murányi Marcellt állítani. Persze azok után, hogy kiket neveztek itt az elmúlt négy évben akárkikké, meglepődni már nem tudunk semmin és senkin, de azért engedtessék meg, hogy legalább felháborodjunk, mert azt még lehet. Ja, egyébként pedig csókoltatom az Axel Springer menedzsmentjét, hogy a Népszabadság feláldozása árán sikerült megszerezniük az engedélyt a két cég fúziójához. Rájuk nem tudok haragudni, hiszen csak a munkájukat végzik, vagyis profitot csinálnak a részvényeseknek. Amennyiben ezért a Népszabadságot kell taccsra tenni, hát taccsra teszik, hiszen a Magyar Telekom sem tett mást az Origóval. Dehogy a TGD Intermedia SA, mint tulajdonosa, mi a francért finanszírozta eddig a Népszavát, ha egy vasat sem keresett rajta, és ha megunta, miért éppen most, az azért mégis csak talány. A baloldali sajtó, vagyis a Népszabadság és a Népszava eltüntetéséhez képest a maláj gép rejtélye olyan, mint egy skandináv keresztrejtvény. Csak magyar.


Hülyék

Az Orbán-rendszer egyik legkirívóbb aljassága, hogy egy teljesen normál adásvételi ügyletet elébb a pártszolgálatos sajtójának tolla hegyibe tűzet, osztán a “megszokott minőségű” szócipelőikkel kisajtótájékoztatja, majd a szokásos módon (tehát 72 órán belül) törvénykezik is róla. … Sajna az Ellenzékben is vagyonnak eme módszer eltanult követői, bár ők még nem képesek a fentebb említett, rapidtörvénykezésre!

Tulajdonost váltott a magyarországi “TV2“. A korábbi birtokos, a “ProSiebenSat1” eleddig ismeretlen összegért a “TV-HU1 Kft.“-nek és a “TV-CEE1 Kft.“-nek értékesítette a TV2-t is üzemeltető MTM-SBS Zrt.-t. A két “vevő”: Simon Zsolt vezérigazgató, illetve Yvonne Dederick, gazdasági igazgató, kik közül az előző még csak nem is tagadta, hogy ők pusztán strómanok, a valódi vevők pediglen bizonyos “magyar magánszemélyek, illetve cégek“. Tette mindezt pediglen még jóval a Karácsony előtt (a linket ld. itt!)!

Karácsony után a Téellenzék is hajlandó volt felébredni a “Bejglikómából” és nagynehezen leesett náluk az a bizonyos “tantusz“. A magyarországi Népszava ma, 14:24-es tudósítása szerint ugyanis az EmeszpéPM két avatott szócipelője, Braun Róbert és Szigetvári Viktor urak közös közleményt intéztek az eladó német cég vezérigazgatójához, Thomas Ebelinghez azt firtatván, hogy vajon e német úr tisztában vagyon-e a valódi vevő(k) kilétével, akik a gyanújuk szerint nem mások, mint bizonyos “Fidesz-közeli gazdasági érdekcsoportok“.

No itt jön az, amit nem értek … illetve dehogynem!

  1. Ugyan mijafasz köze van Braun és Szigetvári uraknak, meg az általuk “megjelenített” pártoknak ahhoz, hogy egy német cég kiknek, mikor és hogyan adja el a magyarországi érdekeltségét? Az igaz ugyan, hogy “mindenki tudhassa” a Valódi Vevő illetőségét, no meg a Pártállam-maffiás “irányultságát”, de akkor tessenek az Illetékes Hivatalhoz fordulni és nem az Eladótól bármit is számon kérni!
  2. Ugyan mijafaszér olyan fontos (lett hírtelen) a TV2 eladása egy SimicskaNyerges érdekeltségnek, amikor ez az adó bizonyítottan sokkal kormánypártibb és fideszesebb, mint maga a Királyi Tévé? Az Orbánpárt nem csak sokkal felülreprezentáltabb mindenféle műsorban, mint az Ellenzék, de ezt már a Szoclib-kormányzás idején is lehetett tapasztalni, például a hírhedt “Orbános-Hátizsákos“, mélyen a melegig benyalós “riport”-tal! (Ennél gusztustalanabbat még a TahóTV sem csinált a Felkapaszkodott Felcsútival!) Hát tényleg olyan nagy baj, hogy a Nemzetes Nertársak immáron a saját (azaz a MI) pénzükből csinálják maguknak a saját tévéjüket és nem a német tulaj kontójára? Ráadásul ugyanazt! … Csak “jobban”!
  3. Ha Braun úrnak akkora problémája vagyon egy (nem is létező)  független kereskedelmi tévéadó hírszerkesztési metódusával (mely esetben egy a Hír TV-től “áthozott” politikai gauleiterrel lett “megerősítve”, illetve szupervizálva), akkor talán megkérdezhetné a korabeli, döntéshozói jogköröket birtokló párttársait (pl. Puchpithecust), hogy ugyan anno miért lett győztes az MTM-SBS, meg az RTL Klub, a Baló-Palmer-féle “TV3” helyett? Ha akkor nem az Oligarchák döntenek, ma is lenne(?) talán még egy Valóban Közszolgálati, de kereskedelmi csatorna! … Igaz, azt meg 2010-től az Állampárt simán megfojtotta volna! … No de legalább addig!

Összefoglalva tehát: a Két Szócipelő ne a német tulajdonoson keresse a Valódi Tulajdonosnak való eladás Felelősségét, hanem Az Alapvető Hibát sokkal korábban elkövető, korabeli párttársaikon! Meg azt, ahogyan akkor meg eddig is a Saját Sajtójukkal bántak!

Komolyan érdekelne, hogy a Ballib Oldal kormányon miért nem volt képes a maga Oligarcháival ugyanazt a Médiabirodalmat kitenyészteni, mint a Jobbkonz Oldal ellenzékből? Ennyire hülyék lennének?! … Igen!

… és ezt …

szendamondja!