Levél Káeurópába

Ma reggel tanulságos levél jutott a szendamondja birtokába. Feladója egy német adófizető polgár, címzettje pedig nem más, mint maga a FAFEJ (“Felkapaszkodott Alcsúti Fejedelem“), azaz személyesen Orbán Viktor!

Sehrgeeherter Herr Orban!

Mostanában kénytelen vagyok egyre gyakrabban szembesülni az Ön kijelentéseivel és politikájával. Nem is lenne ezzel semmiféle gondom, ha Ön, hasonlatosan számos jobb- és baloldali elődjével (Antall, Horn, Medgyessy, Gyurcsány, Bajnai) Magyarország érdekeit és jövőjét az Európai Unióval, ezen belül pedig a Német Szövetségi Köztársasággal való minél szorosabb együttműködésben látná. Továbbá – ugyancsak a már nevezett elődeihez méltóan – nem csak a Magyarország által az Unióval megkötött (majd népszavazással megerősített) Csatlakozási Szerződést, de az Önhöz hasonló beosztásban lévő tagállami vezetőket/tisztviselőket is tiszteletben tartaná.

Ámde Ön erre nyilvánvalóan képtelen!

Egyes magyarországi vélemények szerint ez annak “köszönhető”, hogy Ön egy “vidéki suttyó”, egy FAFEJ. Egy csakis önérdek vezérelte, kizárólag hatalmaskodni és meggazdagodni akaró, s ennek oltárán bármit feláldozni hajlandó Kerl csupán. Mindezt súlyosbítja szocio- és pszichopátiája, amit egyrészt a “vert gyerek” napi/heti traumáival, a (fő)városiakhoz képesti kulturális/műveltségi hiányosságaival szembesülő “falusi kölök” kisebbségi komplexusával, illetve annak túlkompenzálásával lehet magyarázni.

Lehet ugyan, de mindarra, amit Ön művel az irányítása(?) alatt álló országgal, annak népével, meg az egész Európai Unióval, a benne élőkkel, nem lehet indok az Ön “nehéz gyerekkora”!

Magam a CDU elkötelezett szavazója vagyok. Mélységesen tisztelem a Bundeskanzlerint. Frau Merkel, mint Ön is tudja, egy “Osszi“, azaz a volt NDK-ból származik. Nekünk, “Vesszik“-nek ugyan szörnyűséges tapasztalataink voltak/vannak az Újraegyesítés miatt ismét nemzettársainkká váló Keletiekkel, de a Kancellár Asszony messze magasan fölöttük áll. De még fölöttünk is: tisztességből, elkötelezettségből és becsületből sokkal többet “mutatott”, mint a bajor, tehát születetten “vesszi” Seehofer! Az a bajor miniszterelnök, aki pillanatnyilag Önt, és az Ön által képviselt Elvetemültséget használja amolyan faltörő kosként a Bundesrepublik belső, pártpolitikai/hatalmi harcaiban.

Herr Premierminister!

Ön képes volt “belegyalogolni” a Bundeskanzlerinbe. Pont Ön, aki ugyan szintén osszi, de nem egy lutheránus lelkész atomfizikus gyermeke. Hanem egy falusi kőbányász komcsijának elmebeteggé vert kölke, illetve az összeköttetései általa az Ön országának akkori, legelietebb egyetemére benyomott ifjabb fiacskája. Egy első generációs értelmiségi, aki mindezt, a “pártvonalas protekcióját” úgy állította be, mint hogy “nem volt más választásom“, no meg úgy, hogy mindez “jobb híján” történt (lásd: itt!). Mindezek után volt bőr a képén összehasonlítani magát Frau Merkellel?! Azon az alapon, hogy Önnel szemben Ő nem képes felfogni a diktatúrából szabadult népek pszichés beállítódottságát a “külső diktátumokkal” kapcsolatban?!

Ön csupán egy mások hátán felkapaszkodott (lásd pl.: a manapság Önnél közellenségnek számító Herr Soros alapítványát!), a társadalom jog- és kifosztásából érvényesült Senki csupán, akinek akkor van joga a szájára venni Frau Merkelt, amikor egy tanyasi kakas képes lesz levezetni az einsteini egyenleteket!

Herr Orbán!

Ön szerint újra kéne tárgyalni az EU Alapszerződését. Egyetértek Önnel, tényleg szükséges lenne! Igaz, nem úgy, ahogyan Ön ezt elképzeli. Az Ön egyik végtelenül korrupt és buta famulusa szerint pedig Angela Merkelnek (és J. C. Junkernek) le kellene mondania. Ezzel is egyetértek Önnel, bár lennének némi hozzáfűzni valóim is.

  1. Az én pártomat úgy hívják, hogy “Christlich Demokratische Union Deutschlands“, azaz nem az Ön által magyarnak nevezett (nemköztársaság) ország állítólagos kereszténydemokratáit, hanem a németekét egyesíti!
  2. Az Önt elvtelenül és (belföldi) politikai érdekből egyenlőre(!) “támogató”, tehát ezek szerint elvetemül E. Seehofer és pártja (Christlich-Soziale Union in Bayern e.V., CSU) soha és semmikor nem fogja megkockáztatni, hogy az Ön idiotizmusa érdekében valaha is kockáztassa a németországi befolyását!
  3. A Bundesrepublik leggazdagabb “országa” a CDU által uralt Bayern (névhasonlóság ellenére nem Bayer Zsolt, az “Ötös-Számú Fidesznyik” skríbler országa!). Ennek ellenére ott is szükség van “migráncsokra”, akik pl. kikakizzák a született bajor (nagy)mamát, … mondjuk éppen Frau Seehofert!
  4. Amikor Ön az EU Alapszerződésének újratárgyalását/megváltoztatását javasolja én, mint német adófizető, ezzel tökéletesen egyetértek ezzel, ugyanis baromira elegem van abból, hogy Ön és (tolvaj társai) az általam befizetett adókból legyenek milliárdosok!
  5. Ebből pedig egyenesen következik, hogy ha Ön a “Nemzetek Európáját” kívánja, akkor legyen olyan szíves saját (“nemzeti”) forrásaiból finanszírozni a saját, nemzeti, azaz balkáni maffiáját, ne pedig az én adómból!

Herr Orbán!

Én elhiszem Önnek, hogy Kumpel Seehofer most Önnek tapsol és tolja Ön alá a meg nem érdemelt tekintélyt. Azt is elhiszem, hogy Ön azt hiszi: segge alatt Európa Trónja, csak meg kell várni, míg valaki (mondjuk Seehofer haver) azt kiharcolja Önnek. Ámde az a helyzet, hogy ha Ön nem hajlandó szolidarizálni Velünk, Európa többi lakóival, ha azt állítja, hogy mindent nemzetállami szinten kell megoldani, akkor MUTASSON PÉLDÁT!

Azzal mondjuk, hogy javasolja: egyetlen közös szabály legyen! Az pediglen nem más, mint a kereskedelmi vámmentesség. Esetleg még azt is, hogy közös anyagi erőből (kivéve “bizonyos” országokat!) oldjuk meg a külső (vám)határok védelmét. Ámde mindezeken felül mindenki úgy oldja meg a maga gazdaságának működtetését/finanszírozását, ahogy akarja/tudja. (“Magyarország jobban teljesít! – Ugye?!)

Nos, ekkor lehetne kijelenteni azt, amit Ön évek óta mond! Azt, hogy “Nem engedjük senkinek a belügyeinkbe való beleszólást!” Ekkor lehetne azt mondani, hogy Magyarország “független nemzetállam“! Csakis ekkor lehetne “tisztességes” módon, azaz saját forrásból fedezni az Ön “közvilágító” vejének “felvilágosítását”, az Ön strohmannjának, Mészáros Lőrincnek, a mindenhez értő vállalkozó/polgármesternek a meggazdagodását, Herr Rogán lakásbővülését, az Aussenministerium ananász-frizurájú urának milliós öltönyzakóját (és kétszázmilliós villáját), …. Meg úgy általában mindent!

Herr Orbán!

Mint adófizető német polgárnak elegem van az Ön és Bandájának eltartásából. Módosíttatni óhajtja az EU Alapszerződését? Nosza! Ámde ennek során legyen szíves a saját lábára állni, a kissé rondácska leányáét, meg az egész balkáni állammaffiájáét pedig az enyémről leszállítani! … Az Ön buta népével meg azt csinál, amit akar: a használhatóbbja úgy is hozzánk jött/jön!

Schöne grüsse:

Viktor Unbekannte

Nirgendwodorf, Deutschland

Kíváncsi vagyok, vajon hányan értik meg eme levél alapvető mondanivalóját? Most nem feltétlenül a szendamondja olvasóira gondolok, hanem azokra, akiknek Ceglédi Zoltán három nappal ezelőtt 25 megválaszolhatatlan kérdést tett fel (érdemes a kommenteket is elolvasni! … borzalom!).

Az még kábé “rendben”, hogy “Ezek” nem értik még a kérdéseket sem. De hogy nekünk, republikánus demokratáknak sincsenek “válaszaink” (kint az utcán, tömegesen!), az egyenesen Gyalázat!

… és ezt …

szendamondja!

Reklámok

11 hozzászólás on “Levél Káeurópába”

  1. anonymand szerint:

    Sie haben Recht!

  2. bonhomme szerint:

    Kétségek

    Demokráciánk feloldódott már
    a diktatúra kénsavában,
    a polgár nem hisz, kutakodjon bár
    Magyar Hírlapban, Népszavában.

    Olvashat cikket, komoly elemzést,
    a kétely árnya reávetül;
    csak a mérgező gyűlöletbeszéd
    nem hangzik neki idegenül.

    Álhírportálok özönlötték el
    a szabadelvű internetet;
    százak megosztják, s kommentál ezer:
    olvasó, ne légy idegbeteg!

    A legegyszerűbb emberekre hat
    a legkönnyebben sok-sok írás;
    harag, gyűlölet szerteszét fröccsen,
    s tudom, mi lesz a vége: sírás.

    Átéltük egyszer, mégis feledjük,
    vagy emlékezni nem akarunk:
    ölelés helyett ökölbe szorul
    kezünk, s ütésre lendül karunk.

    Ősi sérelmek buzognak most is,
    Trianon árnya él sokakban;
    a régi rendet sírják ők vissza,
    s nemcsak egyféle olvasatban.

    Diktátorunkban csalódtak sokan,
    a hazugságra mégis vevők:
    álomvilágban élnek és várják
    az el nem érkező szebb jövőt.

    Jó lenne tudni, mi lesz a vége:
    túléled-e most, szegény hazám?
    Győz a józan ész, vagy a bitangok
    pusztítanak el mindent lazán?

  3. Ferenc Kathi szerint:

    “…Ma reggel tanulságos levél jutott a szendamondja birtokába. Feladója egy német adófizető polgár…” Jó duma… De tételezzük fel, hogy valóban egy levél, és valóban eljutott … Ez a szöveg egy agymosott, nyugati polgár stílusában megírt “levél”. Sőt ! Többszörösen agymosott: Első agymosás : a “kereszténydemokráciával” együttjáró egyházi “maszlag” elfogadása, mint alaptétel. Hogy lehet a demokráciát és a kereszténységet összevegyíteni ??? Úgy mint a lovat, meg a darazsat, hogy legyen belőle lódarázs !!! Vagyis : sehogy (szerintem) !!! Második agymosás: az elmúlt negyven – ötven évnyi JÓLÉT-től meghalt az agyuk a nyugati embereknek, nem tudnak gondolkodni, mert NEM KELLett gondolkodniuk már sok-sok évtizede, hanem mások gondolkodtak helyettük !!! Agyhalottak… Nincsen agyuk !!! Minden ember jó…, minden ember segíti a másikat …, minden ember mosolyogjon …, a világ fejlődik…, a világ halad …, minden ember boldog …, mindenkinek segítsünk, mert bajban van … Ezt mantrázzák a nyugati polgárok. Aki meg mást mond, az meg egy keleti bunkó… Kiszerelték az agyukból a vészcsengőt , vagy csak egyszerűen : elromlott a vészcsengő az agyukban (szerintem) !!! Harmadik agymosás: Az úgynevezett “nemzetállamok” Európája az nem jó (szerintük) !!! Sajnos, de sokan szeretnék, hogy ne is kelljen gondolkodniuk, hanem csak menni kelljen, mint a nyomtatólónak körbe-körbe, és ne kelljen használnia az agyát, merthogy nincsen szegénynek agya … Nos ezek az emberek szeretnék azt, hogy Európa egy olyan Únió legyen, ahol van EGY KORMÁNY és EGY VEZETŐ, és EGY PARANCSOLÓ, és ez az egy valaki, vagy valami mondja meg MINDENKINEK itt Európában, hogy mit kell csinálni, és ne legyenek másképpen gondolkodók, mert ne is lehessennek másképpen gondolkodók… Szerintem…

    • szendam szerint:

      Kedves Feri!
      Köszönöm a hozzászólásodat.
      Pontosan ezt akartam kiprovokálni a kisebbségi komplexusokban és ismerethiányban vergődő, ezért ostobaságokat hívő és állító “Átlagmagyarból”!
      Sikerült!
      Tartalmi hozzászólás nuku, orbanista/vonaista hiedelmek, a “gazdag” (miért is lett az?!) Nyugat, meg annak “agyhalott” polgárainak lenézése/megvetése maximumon.
      Még egyszer:
      Köszönöm!

    • anonymand szerint:

      Kedves felebarátom!

      A lódarázs tipikus példája az “illiberális demokrácia”.
      Mert én a magam részéről nem zárom ki, hogy hívő ember, akár még ha katolikus is, demokratikus lehessen, legyen.
      És ha nem hazai példából indulunk ki, akkor vannak is, nem kis számban.
      Kereszténydemokraták.

      Az agymosásról annyit, hogy ismételten nem hazai (ami tipikus és majd kétmillió embernél bevált) példákkal hozakodsz elő.
      Helytelen.
      Ha megpróbálnál gondolkodni (erőltesd, lehet sikerülni fog), belátnád, hogy igazam van.
      Bocsánat, szendamnak igaza van (mint oly sokszor).

      • Ferenc Kathi szerint:

        Azért, mert VANNAK kereszténydemokraták itthon IS, azért, még egyáltalán nem biztos, hogy az egy helyes, éy követendő világnézet Szerintem… Azért hangsúlyozom oly sokszor, hogy “szerintem”, mert az a jó a világban, hogy különböző gondolkodású emberek vagyunk … Borzasztó lenne, ha egyformán godolkodna mindenki. Képzeld csak el, hogy mindenki úgy gondolkodna, mint Te, vagy mint én… Borzasztó lenne… A világot nem az egyetértés, hanem a különbözőség viszi előre. Ha mindig mindenben egyetértenénk, akkor még mindig a tábortűz mellett ülnénk a barlangban, és sütögetnénk a nyárson a húst… Az viszont egyáltalán nem tetszik,a nyugati emberek gondolkodásában, hogy mindenre egy EGYEN-gondolkodást akarnak ráhúzni, és ha valaki “kilóg” ez alól a búra alól, akkor már azonnal le kell sajnálni… Ilyen a gondolkodásuk … SZERINTEM !!! Tiszta szívemből útálom az összes politikust, mert szerintem mindegyik csak lop, csal, hazudik… MINDEGYIK !!! Persze csak szerintem !!! Nem biztos, hogy igazam van, de szerintem ilyenek..

      • anonymand szerint:

        Tisztességes megfogalmazás: “Azért, mert VANNAK kereszténydemokraták itthon IS, azért, még egyáltalán nem biztos, hogy az egy helyes, éy követendő világnézet Szerintem… ”
        Szerinted vannak, én meg úgy vélem, hogy tévedsz.
        Se nem keresztények, pláne nem demokraták, csak bitorolják a jelzőket, akár összevontan.
        Is.

        “Borzasztó lenne, ha egyformán godolkodna mindenki. Képzeld csak el, hogy mindenki úgy gondolkodna, mint Te, vagy mint én… Borzasztó lenne…” – tényleg borzasztó lenne, ha mindenki úgy gondolkodna, mint te.
        Egyetértek. 🙂

        “Az viszont egyáltalán nem tetszik,a nyugati emberek gondolkodásában, hogy mindenre egy EGYEN-gondolkodást akarnak ráhúzni, és ha valaki “kilóg” ez alól a búra alól, akkor már azonnal le kell sajnálni… Ilyen a gondolkodásuk … ” – ez az amiben nagyon nem tudok egyetérteni veled. A keleti (diktatúrák) sajátossága az amit leírsz (fundamentalista iszlámtól a népi kohók Kínáján keresztül egészen a Koreai tüzérségi kivégzésekig).
        A nyugati világra a sokszínűség, az egyén kiteljesedésének lehetősége, a vélemények ütköztetése a jellemző.
        Szerintem.

      • Ferenc Kathi szerint:

        “… én a magam részéről nem zárom ki, hogy hívő ember, akár még ha katolikus is, demokratikus lehessen… ”
        Én meg kizárom. Aki hívő ember, az HISZ egy felsőbb hatalomban, tehát aláveti magát Isten akaratának. Akkor hogy jön ehhez a demokrácia, a démosz, a többség uralma ??? Szerintem ezek egymásnak ellentmondó fogalmak. Szerintem.!

        “…Pontosan ezt akartam kiprovokálni a kisebbségi komplexusokban és ismerethiányban vergődő, ezért ostobaságokat hívő és állító “Átlagmagyarból”!
        Sikerült!… ”
        Saját magad ismerted be, hogy hazudtál a cikk elején ! Szerintem !

        “…Ha megpróbálnál gondolkodni (erőltesd, lehet sikerülni fog)…”
        A stílusod lekezelő, már-már beképzeltséget tükröz !

        “…Bocsánat, szendamnak igaza van (mint oly sokszor)….”
        Szerinted… DE ! Még az a szerencse, hogy csak szerinted !

        “… tényleg borzasztó lenne, ha mindenki úgy gondolkodna, mint te.
        Egyetértek. :)…”
        Én legalább UDVARIASSÁG-ból hozzátettem a mondandómhoz, hogy nem csak az lenne borzasztó, ha mindenki úgy gondolkodna, mint Te, hanem az is borzasztó lenne, ha úgy mint én. DE! A beképzeltséged határtalanságát igazolja (szerintem), hogy Te már csak arról papolsz, hogy a másik ember gondolkodása borzasztó, de a Tiéd, az persze SZUPER ! Szerinted… De szerintem meg nem…

        “…A nyugati világra a sokszínűség, az egyén kiteljesedésének lehetősége, a vélemények ütköztetése a jellemző….”
        Szerintem ez a mondatod, annyira nagy tévedés, hogy ez már nem lehet más, csak egy SZÁNDÉKOS PROVOKÁCIÓ, úgyhogy erre inkább nem is válaszolok semmit… Nem dőlök be a provokációdnak, és nem kezdem sorolni a Nyugat bűneit a Te dícséreteddel szemben.

        “…A keleti (diktatúrák) sajátossága az amit leírsz (fundamentalista iszlámtól a népi kohók Kínáján keresztül egészen a Koreai tüzérségi kivégzésekig)….”
        Zagyvaság, zagyvaság, zagyvaság…
        Szerintem !

  4. anonymand szerint:

    “Én meg kizárom. Aki hívő ember, az HISZ egy felsőbb hatalomban, tehát aláveti magát Isten akaratának. Akkor hogy jön ehhez a demokrácia, a démosz, a többség uralma ??? Szerintem ezek egymásnak ellentmondó fogalmak. Szerintem.!” – ölég zagyvának tűnő “gondolatsor”.
    Jó is, hogy odatetted: szerinted.

    …”tényleg borzasztó lenne, ha mindenki úgy gondolkodna, mint te.
    Egyetértek. 🙂 ” – és még ennél is borzasztóbb lenne, ha más éppen úgy nem értené, hogy minek is tettem oda a szmájlit.

    ““…Ha megpróbálnál gondolkodni (erőltesd, lehet sikerülni fog)…”
    A stílusod lekezelő, már-már beképzeltséget tükröz !” – felismerést. Bejegyzésedben kevered az én szavaimat szendam posztjából vettekkel, és a hányást az én szememre teszed.
    Az ilyesmi nem éppen azt igazolja, hogy végiggondoltad mit is írsz.

    A rugalmas visszavonulás taktikája már a második világháborúban sem hozta el a végső győzelmet.
    Fogalmazzunk nyersebben: megfutamodtál.
    Én nem bűntelen nyugatról írtam. én a te általad kiabált “EGYEN-gondolkodás” tipikus eseteiből hoztam nehány példát.
    Tudod:
    …”ahol van EGY KORMÁNY és EGY VEZETŐ, és EGY PARANCSOLÓ, és ez az egy valaki, vagy valami mondja meg MINDENKINEK”…

    Legyen szép napod Bagoly!

    • Ferenc Kathi szerint:

      Kedves “mindiggyőznikell” Barátom !

      Azért teszem oda , hogy “szerintem”, mert szerintem Magyarország (vagy ha úgy jobban tetszik : a Magyar Köztársaság, vagy ha kell: csonka Magyarország, vagy ha úgy jobb, akkor a mostani kormány által a balkáni sötétségbe taszított Ország, választhatsz, amelyiket szeretnéd…) egy szabad ország, és ezért szabad a vélemény kinyílvánítása is. Még akkor is szabad, ha (esetleg) éppenséggel nincs valakinek valamiben IGAZA… Én a magam véleményét mondom el (szerintem), belátva azt, hogy esetleg tévedek, Te viszont meg vagy róla győződve, hogy a Te általad elmondottak az maga az IGAZSÁG, és nem csak egy vélemény a sok közül… Aki ilyet mond, és ilyet gondol magáról, az az ember egy beképzelt, és öntelt ember (szerintem). Mondhatnám, hogy felfuvalkodott, de nem akarlak ennyi kapcsolat után, meggondolatlanul megsérteni, ezért nem mondom…
      Szóval: szerintem nem kell mindig győzni, mert : egy háborút úgy is meg lehet nyerni, ha egy-egy csatát közben elveszítenek….
      Rendben van: megfutamodtam, rendben van: visszavonultam, rendben van:félreértettem, rendben van: összekevertem a szavaidat szendam posztjából vett szavakkal, és rendben van : a hányást is a Te szemedre tettem (???), rendben van : “… kisebbségi komplexusokban és ismerethiányban vergődő, ezért ostobaságokat hívő és állító “Átlagmagyar” vagyok! … Legyetek boldogok szendam-mal együtt .. Minden jót !

      • szendam szerint:

        Kedves Feri!
        Úgy veszem észre, hogy neked nincsenek érveid, csupán meggyőződéseid. Azok pedig innen-onnan (honnan?) vett “ismeretekből” származnak.
        Azt is észre vettem, hogy a poszt tartalmához, szöveg szerinti, illetve lényegi mondanivalójához többszöri próbálkozás után sem voltál képes hozzászólni.
        Továbbá azt is tapasztaltam, hogy okadatolt érvelés helyett te már az első pillanattól kezdve személyeskedsz. Elébb egy általánosan (általad) elképzelt, szerinted agyhalott Nyugatit érintően, osztán egy neked válaszoló kommentest, illetve engem illetően.
        Ferikém!
        Ez itten az ÉN OLDALAM és az ilyesmi nálam nem szokás, nem tűrt!
        Bárki leírhatja nálam az agymenéseit, feltéve, ha az vagy a posztot tartalmilag kritizálja (okadatoltan), vagy valamelyik hozzászólást (okadatoltan).
        Ilyesmikkel te nem szolgáltál, tehát KI VAGY TILTVA INNEN!
        Légy pedig boldog azzal, akivel akarsz!
        Csak NE ITT!
        Kellemes nacionalizmust és az ezzel együtt járó nyomort kívánva neked:
        szendam!


Vélemény, hozzászólás?

