Kedves T.G.M.!

Kedves Gazsi!

Elnézésedet kérem, hogy ismeretlenül letegezlek, hiszen mindössze egyszer találkoztunk, s élek a gyanúpörrel, hogy ez Benned semmiféle maradandó élményt nem hagyott.

A mi kis “találkozónk” még az 1990-es választási kampány idején történt Budapesten, mikor is az SZDSZ-es jelölteknek és azok kampánymenedzsereinek (ezek egyike voltam én!) tartott a párt egy kétnapos “felkészítést” (mi, vidékiek már akkor is körberöhögtük az amerikás elképzelésekkel elénk álló Főtudorokat!). Te akkor, a Párt fő irányvonalától némileg eltérő, tehát az SZDSZ “angolszász-típusú”, konzervatív liberálisa voltál … szerintünk/tük. Én meg (huszonévesen) egyfajta “ingadozó középparaszt”, aki egyes dolgokban a bal-, másokban meg a jobblibekkel értettem egyet.

Nos mi, ezen “Kampányfelkészítés” egyik szünetében futottunk össze. Te éppen rá akartál gyújtani szokásos szivarjaid egyikére, én meg tüzet kínáltam Neked az öngyújtómból. Ámde Te ragaszkodtál a Magad gyufájához, udvariasan elnézést kérő mosollyal. … A szokás az szokás, tegyen mindenki úgy, ahogy neki a legmegfelelőbb! Hiszen liberálisok vagyunk.

Osztán mindenki ment a maga útjára.

Én 1992-ben felfüggesztettem a párttagságomat, mert nem bírtam elviselni, hogy egy hirdetetten liberális párt helyi szervezete nettó elcsurkásodott, azaz eszement senkiháziak lettek ott a hangadók. Egy esztendővel később pedig ki is léptem, lévén (akkor még hivatásos újságíró voltam) bizonyos jelek és történések hatására kénytelen voltam utána nézni annak, hogy az SZDSZ nevét használó (koptató), megválasztott polgármester tulajdonképpen kifija-borja. Ki is derült, hogy a pasmag már esztendők óta a “Fidesz Business Club” tagja, s a pártunk nevét koptatva kizárólag a maga (és társai) érdekeit képviseli. … Azóta én maradtam, az a bizonyos “ingadozó középparaszt“.

Te pedig, a jobbkonzlib(nek akkor vélt) “oldaladról” a “Bal“-ra tértél át és eljutottál egészen Karl Marxig. Ezzel nekem a világon semmi bajom nincs, lévén kultúrállamokban Marxot nem szokás született antikrisztusnak tekinteni, hiszen tökéletes kritikáját adta a korabeli kapitalizmusnak, illetve annak társadalmi rendszerének. Ez a bírálat pedig biza’ ma is érvényes: időnként a Szovjetunió felbomlása miatt elkanászosodó Nyugati Kapitalistákra (őket, az ők elvetemültségüket azonban szinte tökéletesen fogják vissza a Polgári Demokratikus Államok) is, de legfőképpen a Kelet-Európa Újgazdag Köz(beszerzési)társaságaira, főként pedig arra, ami immáron sokesztendeje Idehaza érvényesül.

Annak ellenére, hogy bizonyos szempontból két ellentétes(?) oldalra kerültünk, mindenkoron megőriztem az Irántad való maximális tiszteletemet, soha egyetlen percig nem gondoltam, hogy írásaiddal (melyek többségével csak részben tudtam egyetérteni … kijafaszt érdekel ez, hiszen hol vagyok én Hozzád képest?!) az országot, a nép szabadságjogait akarnád aláásni. Ezért osztán minden sajtóbéli megnyilvánulásodat fokozott figyelemmel kísértem és soha, egyetlen karakterrel sem illettem bírálattal (jó, volt erre mán’ példa, de csak eccer!), hiszen az elkötelezett tisztességedet még csak a gyanú árnyéka sem érintheti!

Ámde most, ebben a kiélezett helyzetben, amikor negyvenegynehány napon belül el köll dőlnie annak, hogy hogyan tovább, már nem tudom visszatartani a kriticista énemet és kénytelen vagyok Neked ellent mondani!

Feltételezem, hogy az Te sem vitatod: április 6. egyfajta vízválasztó lesz Magyarország történelmében. Ekkor fog eldőlni, hogy a bizanikus, putyinista áldemokrácia lesz-é idehaza továbbra is, avagy újra megkíséreljük a “Haldokló Nyugaton” többé-kevésbé bevált, tisztességes és polgári demokrácia megteremtését.

Abban persze egyetértünk, hogy a mai helyzet egyáltalán nem annak köszönhető, hogy bizonyos ufonauták az “Epsilon Eridani“-ról ideszállították a jelenlegi “politikusainkat” avagy, hogy ezeket valamiféle ellenséges, földi hatalom tenyésztette volna ki génmanipulációval egy eldugott szigeten (bár ha elnézzük többségüket, akár az utóbbira is simán lehetne következtetni!). Ezeket az alakokat (a “Balogh&Co.mondor“) bizony mi juttattuk hatalomra, akár úgy, hogy aktívan reájuk szavaztunk, akár pedig úgy, hogy passzivitásunkkal hagytuk őket a székükbe telepedni.

Ezek az emberszabású, szubhumán lények úgy tudtak a nyakunkba ülni, hogy a mi – pontosabban: polgártársaink egy igencsak aktív kisebbsége által képviselt – hülyeségünk és irígységünk, általuk felgerjesztett hullámait “szörfölték meg” és teszik ezt a mai napig is.

Gondolom abban semmiféle vita nincsen közöttünk, hogy Ezeket mihamarabb el köll takarítani és pontosan oda, ahová valóak: az elmegyógy, avagy a börtön … esetleg: emigráció Belaruszba, Azerbajdzsánba, netalán a Valaholszigetekre!?

Gondolom abban sincsen közöttünk semmiféle vita, hogy ezt a Célt csakis a Környezethez Alkalmas Eszközzel lehet elérni. Ez pediglen nem más, mint ugyanaz (“politikai homeopátia“), amivel ők is hatalomra jutottak, tehát az irígység, az indulatok azaz: az alpári ösztönök felgerjesztése.

Sajnálom, de ez a helyzet! Legyen egy politikai mozgalom akármennyire is demokrata, az Országot megjobbítani akaró, akkor is csak “hozott anyagból” dolgozik, ez pediglen nem más, mint Átlag Juci és Józsi, “akik” nagyon sok esetben szubhumánként viselkednek.

Márpedig az ilyeneknek az alapvető civilizációs normákat nem lehet egyszerű példamutatással, szalonértelmiségi finnyássággal, fotelkuruc magatartással egyetlen választási kampány során megtanítani! Őket a saját(?) érdekükre(?) kizárólag a nekik alkalmas eszközökkel lehet ráterelni, ami pediglen azt jelenti, hogy alkalmazkodni köll hozzájuk!

Mi is az, ami ennek legfőbb kritériuma? Hát nem más, mint a már említett, alpári gerjedelmek felerősítése! Illetve mégpontosabban az, hogy a Gyurcsány-módszer szerint igenis nevezzük nevén azt a bizonyos “Gyereket“! Ha “az” egy ronda, agresszív, a saját szüleire is bármikor rátámadó kölök, akkor azt ne “SNI“-nek (azaz “Sajátos Nevelési Igényű“) nevezzük, hanem egy simán szocio- és pszichopatának, már csak azért is, hogy Átlagék is alaposan megértsék a Lényeget!

Ugyanez vonatkozik egy politikai “közösségre” is! Ha abba szocio- és pszichopaták szocio- és pszichopatákat gerebléztek össze, akkor annak valamennyi tagját annak köll tekinteni, függetlenül attól hogy ki kinek a kölke/leánya, apja avagy anyja … ésatöbbi!

Márpedig ugye a “Fidesz” nevű izé akkor is egy “politikai közösség”, ha Te is, meg én is (meg minden, az önálló véleményalkotás képességével megvert Köztársunk is) pontosan tudjuk, hogy az igazából egy Egyház, egy “Hitgyüli“, amelyet politikai/gazdasági Bűnözők hoztak össze annak érdekében, hogy a Maffia hatalomba való bejuttatását és az abban való benntartását, notorikus tolvajlását, működését vallásos hitté tegyék!

Ha ebben nincsen vita közöttünk, akkor talán azt is közösen állapíthatjuk meg: mindenki, aki ennek a velejéig romlott, Antikrisztusos Egyháznak a haszonélvezője, nem tekinthető magánszemélynek. Lévén a Köz nyakára kapaszkodva, annak vérét szívva élősködik! Ez alól nincs még abból a szempontból sem kivétel, hogy ezt a piócáskodást netalán “csak” passzívan, tehát “rokoni kapcsolatok” útján “gyakorolja”. A “bűn” ugyanis olymódon is elkövethető, hogy azt csupán “pártoljuk”, azaz: tudomásul vesszük, “hozadékát” pedig “élvezzük”!

No, ezért nincsen igazad akkor, amikor Te azt írod, hogy “Hagyjátok békén Ráhelt!“.

Ráhel ugyanis a Te véleményeddel ellentétben egyáltalán nem “magánszemély”, akinek a magánélete szent és sérthetetlen. Azért nem, mert ő nettó haszonélvezője az apja (csak?) által létre hozott rendszernek. Azért nem, mert ő – ha autonóm és rendesen nevelt, civilizált és “demokratizált” személyiség lenne – valószínűleg nem tűrné, hogy ő csupán az “apja lánya” legyen (mondjuk az állami tulajdonú Magyar Turizmus Zrt. pályázatán), aki egy feudalisztikus nász során kezét nyújtsa a “szomszéd földbirtokos” fiának (aki az Após jóvoltából nyert három év alatt 6 milliárdnyi közbe’szerzést, a Család meg szintén az Apóstól kapott rengeteg állami földet!), nem tűrné azt, hogy az állami pénzekkel alaposan kitömött Férje az állam pénzéből csináltassa meg a “szerény tanyához” vezető utat. És főleg el nem tűrné, hogy az internet népe – teljes joggal! – a férje után csak “Fatolvajné, Orbán Ráhel“-nek nevezzék! Azt meg pláne nem tűrhetné, hogy kellő anyagiak hátterében, ne vállalja az általa elkövetett “kihágást”!

Abban igazad van, hogy ez az autóban telefonálás tényleg csak egy kihágás (magam s elkövettem már párszor!), maximum szabálysértés volt, s az ilyesmikről a Népszava meg se emlékezzen … a demokratikus elegancia okán! De teljesen biztos vagy abban, hogy EZEKKEL szemben bármiféle “elegancia“, politikai “tisztesség” célravezető?! Horribile dictu: KIÉRDEMELT?!

Pont velük szemben, akik önmagukra semmiféle, akár még a Tízparancsolatban is lefektetett szabályt kötelezőnek nem tekintenek?! Akik össze-vissza írogatják át kényük-kedvük szerint úgy a “hétköznapi”, mint az Alaptörvényeket?… Mert most és ők!

Kedves Gazsi!

Lehet, hogy Neked más a véleményed, de szerintem EZEKET minden létező módszerrel és AZONNAL el köll takarítani az Ország éléről!

Osztán majd ketten együtt elmerengünk arról, hogy ennek még sem volt semmi értelme, hiszen a Zembereknek egy ilyen Idióta Vezér köll!

… és ezt …

szendamondja!

17 hozzászólás on “Kedves T.G.M.!”

  1. asher alexander szerint:

    teccettek von jobban ugyelni a Zorbnan igereteire,oszt nem csak ugy vak banyalo modra megszavazni!!

    • szendam szerint:

      Lieber Chaver!
      Neked sajnos igazad van!
      Ámde most?!!! Mit is tegyünk, ha még a legértelmesebbek (TGM) is a legostobább javaslatokat teszik?! … Nekünk!
      Van itt előttem egy kitűnő, házi főzésű körtepálinka … legalább 50 fokos.
      Ezt most megiszom az Ország, meg a Te egészségedre!
      L’khaijm (jól írtam?), lieber Asher!
      … és ezt …
      … szendamondta!

      • asher alexander szerint:

        l’Haim haver!!
        nekem csak 70° os kosher sligowitz-om van itthol!azt horpolgetek!!
        hogy mi lenne mostan a teendo??
        haaaaat kerem ugy meg mindig ott a lehetoseg holdvilagnal szomorufuzfa alatt orszagosan paros-(es szaros)-labbal seggberugni es eluldozni!!

  2. szendam szerint:

    Lieber Chaver!
    Az a 70°,pláne a Te korodban kissé már sok!
    Az én több, mint 50°-os pálinkám, különösen hogy én még csak 46 vagyok, sokkal egészségesebb!
    Azaz: l’Haim
    Egyébként:
    Éljen minden normális ember, függetlenül a származásától, a vallásától!
    No ekkor lesz NORMÁLIS az EGÉSZ VILÁG!
    Ha Szerinted (Lieber Chaver)) nem így van, akkor többet ne írj a blogoldalomra!
    Éltessen az Isten!
    szendam

  3. emigrant szerint:

    Az Orbán Ráhel körül kiélesedett vitához két dolgot szeretnék hozzáfűzni. Szivarra soha nem gyújtunk rá öngyújtóból, kizárólag gyufával, esetleg a kandallóból kihalászott fahasábbal, de utóbbit csak azbesztruhában ajánlom. A 70 fokos szilvapálinka nem veszélyes, hanem nagyon is tiszta és egészséges nedű, én ugyan eddig csak keresztény változatát fogyasztottam, egy lengyel gyártmányú slivowitz formájában, de az veri a hazai szilvóriumokat. És egyébként meg ki az az Orbán Ráhel?

    • Tódor Edit szerint:

      Kedves Szendam,

      Az a bizonyos “notorikus” ott a “Márpedig”- gel kezdődő bekezdés végén, az inkább notórius.

      • szendam szerint:

        Kedves Edit!
        Bocsánatodat kérem a kétségtelen hibáért!
        Mentségemre legyen szólva, hogy én két “l”-el írom az “államelnök” szót … és még sem vagyok “álamelnök”!
        Üdv!
        szendam

      • asher alexander szerint:

        maskor majd irja kerem ugy -“ALOM-ELNOK”,azt majd nem keveri ossze!!

    • asher alexander szerint:

      der polniser sliwowitz iz nur trefli!!!
      di muss probieren der zawack kosher sligowitz!!di iz besser!!aber bei uns kann mann nicht fnden!!
      di grunne flase mit gelb-rot ivrit geschreibt version!
      freylekh sabbesz far alle yidelen b’hungariah!!
      zajt gèzunt haverim!
      tati asher

      • emigrant szerint:

        Kedves Köztársak!
        A lengyel pálinka nyilván tréfli, de hát én sem vagyok egy fáklyásmenet. A Zwack Koshernél én többre értékelem a Braun’s Koshert, de mindkettő más műfaj, számomra túl gyengék. Ha már kóser és szilva, akkor a Rudolf Jelinekre szavazok, melyet Vizovicében (Morvaország) gyártanak és Romániában ütik rá a pecsétet.Mindezt az Orbán Ráhel téma megnyugtató lezárása végett. Ennyi energiát gondolom feltétlenül ráhellett szánni.

      • asher alexander szerint:

        jaaaaajjjj!hat ha valaki ennyire valogatos meg ennyire gourmande………………..oda en keves vagyok!

    • szendam szerint:

      Kedves Köztársam!
      Tudtam, hogy a te szaktudásodra mindenkoron számíthatok! 😉
      Köszi!
      szendam (maradok az 50° környékinél … persze inkább felette!)

  4. valaki szerint:

    Köztársak! Kedves Fiúk!

    Ez szép volt. Egészségetekre.

  5. bonhomme szerint:

    “Ó, én édes pintes üvegem,
    leveszem előtted süvegem.”


Vélemény, hozzászólás?

