Hír és “háttér”

Az elveszett CD

Dramolett négy színben

Újsághír:

2014. január 1.-én, hajnali egy óra tájékában a Készenléti Rendőrség “hemetikusan lezárta” a Fejér megyei Felcsút községet. Az index.hu hírportál érdeklődésére a megye rendőrkapitánysága január 3.-a, csütörtökre ígért hivatalos választ.

A hír “háttere”:

Lázár János, a Miniszterelnökséget vezető államtitkár, 2013. december 31.-e késődélutánján már éppen a Szilveszteri Bulira készül, amikor csörög a telefonja, illetve mégpontosabban: A Telefonja!

Lázár: Parancsolj Főnök!
Orbán: Hol a CD János?
L: Nem tudom miről van szó, de rögtön megkérdezem az egyik slapajtól!
O: Nem kérdezel te senkitől semmit és nem fogod adni a hülyét! HOL A CÉDÉ?!
L: Még mindíg nem tudom pontosan, miről van szó, de úgy vélem, azt keresed, amit még reggel adtam a kezedbe. Nem tévedek?
O: Nem! Pontosan arról van szó! … Szóval hol van?
L: Mióta odaadtam neked én nem láttam, tehát erről nem tudok mit mondani. … Ámde a Közgépnek adott újabb megrendelésekről bármikor tudok referálni …
O: A faszomat nem érdekli most a Közgép …
L: Node az a Te vállal…
O: Kussolj már! Engem csakis az a cédé érdekel! Értetted?
L: Igen.
O: No, akkor hol van?!
L: Mint már mondtam neked, Vezérem, reggel odaadtam neked és én azóta nem is láttam.
O: Márpedig valahol lennie kell, mert nálam nincsen!
L: Ugyan Főnök! Hagyd az egészet! Szilveszter van, ne törődj most az államügyekkel, csak szórakozz! Majd másodikán beszélünk a dologról.
O: Hát éppen ez az, hogy szórakozni akartam! Ezért vettem volna elő azt a cédét: gusztálgatni a tartalmát, meg hogy itt-ott még átírjak rajta néhány dolgot. … Ámde …
L: Ámde?
O: Valami hülye gyerekjátékot találtam rajta!
L: A Szupertitkos Narancssárga Cédén???!!!
O: Dehogyis. Ez egy szimpla, gyögyház-színű lemez, amire valami “Verembitem” van írva … hülye egy elnevezés!
L: Akkor az egy másik. Amit én adtam neked az narancssárga és az vagyon ráírva egy alkoholos filccel, hogy …
O: Alkoholost egy cédére? Hülye vagy?! Ilyesmire pazarolni! …
L: … Szóval az vagyon írva rá egy filctollal, hogy “NVB“.
O: Az meg mi?
L: A Nemzeti Választási Bizottság … tehát “NVB”!
O: Ja, az?! … Az mégis micsoda?
L: Hát az a szavazatszámláló testület, amelyik kizárólag a mi embereinkből áll és akik majd 2014-ben, a Janó által eddig még ki nem hírdetett Választásokat verifikálni fogják.
O: Hogy miazistent fognak verni?
L: Hitelesíteni!
O: Ja!
L: Szóval ezen a cédén az van, hogy …
O: Tudom mi van rajta és ezért is akartam egy kicsit “betenni”, meg szórakozni is vele. … Szóval hol van?
L: Mint már mondtam neked, reggel óta – mikor odaadtam – én már nem is láttam!
O: Hát akkor hol az úristenben van és mi ez a hülye játék?
L: “A hülye játék az, amit mi a választóinkkal folytatunk.” …
O: Ne idézgessél már engem! A lényeg: hol a faszomba’ hagytam el azt a cédét?
L: Reggel óta voltál már valahol?
O: Csak Felcsúton. A Mészárost osztottam ki … mert nekem úgy tetszett.
L: És közben megmutattad neki az a lemezt?
O: Az ötödik “házi” után már nem pontosan emlékszem rá … tudod a Kszanakszra jobb lenne nem piálni … , de mintha dicsekedtem volna nála valamivel.
L: Akkor a Lőri betette a gépébe azt a cédét?
O: A Lőri? Ugyan! Annyira ért a Géphez, mint én! Az egyik kölke töltötte be!
L: És miután megnéztétek, a kölök ugyanazt adta vissza?
O: Erre sem emlékszem már pontosan … tudod a Nyolcadik is megtörtént.
L: Ezek szerint a Szupertitkos Narancssárga Cédét te Felcsúton felejtetted úgy, hogy a Lőri fia rosszat adott vissza neked!
O: Bazze! Ha ez kikerül Felcsútról, akkorát szívunk … pontosabban te, Jánoskám, … mint a Torkosborz!
L: Én?! Hiszen nem is én veszítettem el a cédét!
O: Az mindegy Janóm! Tudhatnád, hogy én soha nem vagyok hibás!
L: Tudom.
O: A Trafikot is te basztad el, nemde?!
L: Én.
O: Akkor most mi legyen? Hogyan hozod helyre a hibádat? He?!
L: Szólni kell a Lőrinek, hogy vegye vissza a cédét a kölkétől.
O: Na ugye, hogy tudod, hogyan kell etatizálni …
L: Eliminálni!
O: Ne szólj közbe! … tehát helyre hozni a saját hibádat!

***

L: Halló!
Hajdú: Itt a TEK-központ, Hajdú tábornok. Ki beszél?
L: Bazkikám! Méghogy “Központ” meg “Tábornok”! Te tényleg elhiszed, hogy vagy Valaki?! A számomat meg nem mentetted el? … Anyukádat te felfuvalkodott!
H: Jóvan, rendicsek. Csakhát a sztratoszféra … illetve a hierográfia!
L: Hierarchia, te bunkó!
H: Akkor az! … Mit kell tennem?
L: Hermetikusan lezáratod Felcsútot!
H: A Főnök faluját?!
L: Azt!
H: A Tapircsa utca …
L: Cinege! …
H: … mindegy, énekesmadár! Nemde? … Tehát a Főni utcája után még Felcsútot is? … Hogy? Nincs elég emberem!
L: Nincs, a faszt nincs! Annyi pénzt kaptatok már mondjuk az Árvízi Túlórák elszámolása okán, hogy abból kétszeresére lehetett volna növelni a létszámot! Ugye?!
H: Igen.
L: No, akkor hol a pénz?
H: Hááát …
L: Oké, spongyát rá! … Szóval hermetikusan lezárjátok Felcsútot. Onnan se ki, se be senki nem mehet, amíg a Főnök arra engedélyt nem ad! Értettem?!
H: Igenis!

***

Mészáros: Igen Jánoskám!
L: A Főni ott volt nálad ma reggel?
M: Igen.
L: Adott neked egy narancssárga cédét?
M: Adott. Együtt akartuk megnézni, de nem bódogultunk a Géppel.
L: Ezért?!
M: Ezért osztán odaadtuk a Kölöknek, ő meg egy másodperc alatt meg is jelenítette.
L: Megnéztétek?
M: Meg és jókat röhögtünk rajta. A Főni aszondta, hogy itt-ott azért még át köll majd írni rajta eztet, meg aztat is.
L: És utána?
M: Nem tudom biztosan. Ittunk meg beszégettünk is egy kicsit.
L: Közben?
M: Közben meg a Kölök nekiállt játszania a Gépen.
L: A lemezcsere után a gyerek nem adta vissza nektek a cédét?
M: Valamit visszaadott …
L: Narancssárga volt?
M: Ugyan ki emlékszik már erre vissza annyi Feles után?!
L: Neked kéne bazkikám, mert a Főnök nem emlékszik semmire. Mánpedig ha Ő nem emlékszik, akkor Ő nem is lehet Hibás! Akkor pedig … na ki?!
M: Tudom: Én!
L: Talált, süllyedt!
M: Lehet, hogy egy másik lemezt adott vissza, de hogy milyet, arra nem emlékszem.
L: A Kölök azt hová vihette?
M: Szerintem sehová – legfeljebb a Tiborczékhoz.
L: Mert?
M: Mert itt Csúton csak ők azok, akik nem utálnak minket!
L: Tehát hol a lemez?
M: Csakis itt lehet. Majd megkérdezem tőle!
L: Most és azonnal! Addig a TEK lezárja egész Felcsútot!
M: Értettem, de …
L: Mi “de”?
M: Meddig tartja még nálam a Főnök a milliárdjait? Kezd nagyon kínossá válni a dolog.
L: Mert?
M: Mert itten már hónapok óta azzal piszkálgat mindenki, hogy hogyan lettem 7 milliárddal a nyolcvannyolcadik … mindezt három év alatt és gázszerelőként?
L: És?
M: És én még az sem értem, hogy hogy lettem egyáltalán gázszerelő … meg polgármester … meg kft-tulajdonos … meg egyáltalán.
L: Ez nem is a te dolgod! A Főnök Ispánjaként már kaptál mindent, A Cégből kivehettél 800 millát, úgyhogy …
M: Igen, tudom: kussoljak!
L: Na látod, hogy mindent értesz!

***

L: Főnök?! Bocs’ hogy zavarlak, de megkerült a cédé!
O: Hol volt?
L: Mészáros kölke játszadozott vele “Választásosdit”.
O: És mi lett az eredmény?
L: Nyolcvan százalék.
O: Kiknek?
L: Na vajon?!
O: Reméltem is, hiszen éppen ezért akartam azon én is egy kicsit “játszani”.
L: Ámde Főnök! Nem azér’, mintha bíráni akarnálak téged …
O: Na azt próbáld meg te kis …
L: Tudom, de akkor is. Ha ez a cédé kikerült volna Felcsútról, akkor nagyon nagy balhé lehetett volna belőle. … A 2014-es országgyűlési választások NVB által hitelesített jegyzőkönyvei? … Kerületekre lebontva?! … Még belegondolni is szörnyű!
O: Igazad van Jánoskám. … A “Felcsúti Zárlat” már kiszivárgott?
L: Ki.
O: HogyazajóbüdösQ…!
L: Semmi baj, megmagyaráztatjuk.
O: Gondolod, hogy beveszik?
L: Hát persze. Miért pont ezt ne?!

Újsághír:

Családi vitát fegyverrel rendezni kívánó férfi miatt zárták le szilveszter éjszaka Felcsútot. A police.hu oldalról kiderült, hogy a Terrorelhárítási Központ (TEK) kommandósai szerdán 1 óra 30 perckor otthonában fogták el azt a 38 éves felcsúti férfit, aki megfenyegette 29 éves öccsét, hogy lelövi.

… a beszélgetéseket lejegyezte:

szendanonimus!

Reklámok

One Comment on “Hír és “háttér””

  1. […] senkit, hát úgy döntöttem, hogy ezen, még az esztendő elején “gyártott” posztom újraközlésével locsolom meg nőnemű olvasóimat, illetve itatom le a férfiakat. … Jó […]


Vélemény, hozzászólás?

