A Te anyádat “Bartus”!

Nem, nem, nem! Ez a rövid poszt nem Bartus Lászlót, az Amerikai Népszava tulajdonos/szerkesztőjét hivatott elküldeni a Szülőjébe! … Itten most a “bátorkommentesről lészen szó!

Még tavaly, március 21.-én közzé tettem egy posztot “Bartus László! BOCSÁNAT!” címmel. Hogy ennek mi volt az apropója, azt bárki elolvashatja a linkelt írásomban. Aki azonban nem akar kattintgatni, annak legyen elég annyi: egy korábbi írásomat (melyben Bartus Lacit alaposan megkorholtam) kívántam revidiálni az időközben tudomásomra jutott információk alapján, s ezért – a tisztesség okán – nyílvánosan bocsánatot kérni az AN tulajdonosától.

E majd’ másfél esztendeje közzé tett posztomról már el is felejtkeztem – Bartus úr is, meg én is a “nehézlovasság szabályzata” alapján régen túlléptünk a dolgon! – mikor is ma hajnalban, közép-európai idő szerint 03:02-kor egy komment érkezett rá. Feladója “Bartus” volt, aki e-mail címként az “admin@nepszava.com“-ot jelölte meg. Ímé az első bejegyzése:

Bartus László bekaphatja. Sajnos vannak olyan birkák akik követik. Geyza meg kekec a két fő homokos akik segget nyalnak neki, írni még nem tanultak meg de trollkodni meg okoskodni tudnak.

Semmi gond!” – gondoltam én. Ha valaki annyira “ráizgult” Bartus Lacira, hát nyugodtan fantáziálhat a Vele folytatandó orális szexről is … csak hát mi közöm nekem ehhez?. A korabeli mondás szerint: “De gustibus non est disputandum.“! Arról ugyan nem tudok, hogy “Geyza“, avagy “kekec” szexuális szempontból milyen orientációval rendelkezik, de ha véletlenül nem “hetero“-k, hanem “homo“-k lennének, hát az senkire nem tartozik! … Rám se, meg “Bartus“-ra sem!

Az ugyan igaz, hogy Bartus Úrral sok esetben nem értek egyet. Időnkét ír olyanokat is, melyek szerintem teljesen el vannak rugaszkodva a Magyarországi (és általában a) Valóságtól, csakis a saját nézőpontját hajlandó elfogadni (lásd: demokratikus elkötelezettségű pártok ne vegyenek részt a 2014-es – valóban csalásos – választásokon!), s ennek okán időnként olyannyira sértődős, hogy volt már rá példa: letiltatta az AN kommentelésének lehetőségét sőt, a portál teljes bezárásával fenyegetőzött. … Ilyenkor csupán annyit tudtam szerényen megjegyezni: ha az AN a “szabad sajtó” és a vélemények “szabad kifejtésének fóruma”, akkor talán a Szekesztő/Tulajdonos Úrnak is időnként el köllene viselnie a Vele ellenkezőek véleményét! … Szerkesztő Úr a megmondhatója: nem csak kommentben, de e-mailben is kifejtettem az ezzel kapcsolatos álláspontomat.

Tettem mindezt annak ellenére, hogy a “Nemkívánatos Olvasókat“, egészen pontosan a “Persona non garata” kommenteseket én úgy szoktam kivágni a “szendamondjá“-ról, mint macskát szarni. Az orbanista/vonaista trollkodásra ugyanis van elegendő webfórum, az én neteldugott oldalam pedig ne legyen ennek elektronikus színtere! … Jó, elismerem: az én oldalamon nincs véleményszabadság, ámde ez csupán a virtigli “náculás” és a nettó “anyázás” esetén igaz! … Például ilyen esetben (“Bartus” kommentje ma 03:03-kor:

“kurva anyád”

Mivel Édesanyám foglalkozása 24 esztendős korától fogva egészen 70 éves koráig kizárólag a zongoraművész és a zenetanár volt, így ezt nem veszem magamra. Megjegyzem azonban, ha a “Bartus” névvel és az “admin@nepszava.com” email-címmel visszaélő IZÉKE ilyesmit előttem állva, “face-to-face” mondana, valószínűleg a Baleseti Sebészet szolgáltatásaira keletkezne igencsak megalapozott igénye! Így azonban csakis az Elmegyógyintézetet tudom neki javasolni, meg azt, hogy többé meg ne próbálja kommentelni a posztjaimat! Spam-ba raktam és a WordPress “ismeri” az IP-címét: 69.60.122.190! … Tehát ÉN IS!

Kellemes Orbánseggnyalást és további Trollkodást, valamint a személyes találkozás elkerülésére való kínosan pontos odafigyelést kívánva:

szendam!

PS: Ja! És a Te anyádat “Bartus”!

12 hozzászólás on “A Te anyádat “Bartus”!”

  1. öregszeder szerint:

    Kedves Szendam!
    Korábban már jeleztem neked, hogy az ilyen piszkoskodás azt jelzi, hogy a másik térfél idült és önjelölt bajnokai egyre veszélyesebbnek kezdenek tartani a táborukra nézve. Ezért célkeresztjükbe kerültél. Ez egyfajta értékrend szerint a felső tartományba sorol téged. Idegesíti, dühíti őket a munkásságod, az értékrended, a normalitásod. Sértő rájuk nézve és tudják, hogy ők a “rossz fúk”,ezért viszont terád dühösek, már-már gyűlölnek emiatt. Értékeld úgy, hogy ez egy pozitív visszajelzés arról, amit csinálsz. Az jó, ha ők dühösek, mert tehetetlenek és csak a piszkoskodás, aljaskodás tellik ki tőlük válaszként. Ha kineveted őket, begerjednek mégjobban. Nem vagy egyedül,vagyunk itt páran, akik veled vagyunk, támogatunk, mert a te világod a mienk is. Az ilyen viselkedés nekünk is szól.

    • szendam szerint:

      Kedves “öreg” Szeder Köztársam!
      Nagyon szépen köszönöm a méltatásodat, bár véleményem szerint nem különösebben érdemeltem ki. Én még sem vagyok egy “Bartuslászló”, aki összetéveszti a magánblogot a hírportállal! … De ezt már többször is leírtam Neki. … Semmi foganatja. … Remélem én azért bele fogok kerülni az “Elit Klub”-ba! (Akarok?)
      Köztársi üdvözlettel: szendam!

  2. valaki szerint:

    Csak jöjjenek a trollok kedves Köztársam majd kifigurázzuk őket.

    Z. B: Írtam egy csasztuskát Ráhelocska esküvőjére. Ha már volt szíves a kedves papa bulvár témává silányítani első szülött gyermeke esküvőjét.

    Lakodalom van a mi tanyánkon,
    Elkapart a Volvo 300-on,
    Hej alispán adjad ki az ukázt,
    Kell ide közmunkás vagy 300!

    Messze van a Balogék tanyája,
    Jajj de magas a komondor ára,
    Addig Viktor nem ott a jószág,
    Míg a kátyút be nem foltozzák.

  3. valaki szerint:

    Van benne elírás:
    ‘ Addig Viktor nem lesz ott a jószág’ helyesen.

  4. bonhomme szerint:

    “Bartus”-ka kicsit melléfogott ezzel a kamu kommenttel, “kekec” ugyanis nő.
    De hát akinek a narancs köd elborítja az agyat, az csak a trollkodásra fókuszál, átsiklik a finom részletek felett.

  5. Max Birca szerint:

    A Fidesz által fizetett Bartus-szekta zártkörű lett. A legjobb lenne, ha a kampány idején a kezelőorvosok szüneteltetnék az egész “lapot”.

  6. bumburi szerint:

    Szendam!
    Rá se ránts! Csak így tovább! Élvezettel olvasom az írásaidat, csak csendben vagyok.
    Ne kíméld őket,nem érdemlik meg!

  7. Bartus László szerint:

    Én az igazi vagyok. Azért, aki ezt az egész ízléstelenséget így felteszi, az is megéri a pénzét. Az, hogy Szendam mit gondol rólam, az nem érdekel, az ő dolga, de egy elmebeteg hozzászóló beírásából ezt kerekíteni, ez sem túl kóser. Bartus László

    • szendam szerint:

      Kedves Laci!
      Bizonyára észre vette, hogy nem Önt küldtem el a fenébe!
      A blogra azért tettem ki az Elmebeteg hsz-át, mert egyrészt elegem volt a hapsi állandó kimoderálásából, másrészt “… hogy lássuk, kikkel vagyunk mi itt körülvéve!”. Azt nem tudom, mi volt az a “nem túl kóser”, amit én ebből “kikerekítettem”.
      Engem például érdekelnek az Ön gondolatai, ezért olvasom az AN-t, s azon belül az Ön jegyzeteit. Ennek ellenére bizonyos kérdésekben fenntartom a saját véleményemet (meg az ahhoz való jogomat is), s arra is hajlandó vagyok, hogy ha kiderül: én vagyok tévedésben, azt nyílvánosan revideáljam! … Quod erat demonstrandum!
      Gondolom ebben nincs vita közöttünk, a többit meg majd eldönti az “eljövendő történelem”!
      Maradok változatlan tisztelettel és barátsággal:
      szendam!


Vélemény, hozzászólás?

