Shortpost Köztársaimnak

Hajdanában-danában írtam egy posztot “Melyik ujjamat harapjam meg?” címmel. … És nem várt eredménnyel!

Ahogyan azt Klári köztársunk is írta: “Nem gondoltam volna, hogy hirtelen felindulásból leírt kis szösszenetem ilyen színvonalas vitát gerjeszt!” …

Hát én sem, pediglen én nem “hirtelen felindulásból” írtam úgy a linkelt posztomat, mint az eleddigieket. Jó, megengedem: nem is egyet “tolulásosan” szerkesztettem bele a blogomba, s volt, amikor ingerülten válaszoltam bizonyos hozzászólásokra.

Az előbbiek oka mindenkoron egy csimbókosan szemtelen és gazember-intézkedés volt, az utóbbiaké pediglen az, hogy egyesek úgy gondolták, hogy kommentelőkként beleszólhatnak az én SAJÁT netnaplóm (“blog”) szerkesztési és szóhasználati metodusaiba anélkül, hogy megjelölték volna konkrét kifogásaikat úgy a speciális, mint az általános esetben.

No de térjek csak vissza az eredeti témára!

Szóval arról lenne mostan szó, azért püfölöm most itten a klaviatúrámat (soknapos és kényszerű “hallgatás” után), mert Klárinak totál igaza van: színvonalas, egymással “összefeszülő”, de igazi köztársi vita bontakozott ki itt, a neteldugott szendamondján “öregszeder“, “talalom” és “emigrant” köztársaink között (főleg a két utóbbi jeleskedett! – ráadásul emigrant köztudomásúan nem csak “köz”-, hanem még “szerző”- és “tettes”-társam is … a kvaterkázáskoról nem is beszélve!).

Borzasztóan sajnálom, hogy csak kevesen olvasgatják a hülyeségeimet (valószínűleg ippeg azért, mert hülyeségeket írok), ámde azt méginkább sajnálom, hogy ezt a komment-konverziót nem olvasta legalább 200 ezer ember, akikben genetikusan is ott van a köztársaság! Mert ők talán a neten továbbították volna további 600 ezernek, akik talán elregélték volna ugyanezt újabb 600 ezernek. S ha ez így történt volna, akkor ma, a Köztársaknak nem köllene aggódniuk a Köztársaságért!

Ugyanakkor van énnékem egy saját(os) véleményem is. Így osztán arra jutottam, hogy ha a Teremtő megengedi nekem, akkor a fentebb linkelt posztomhoz érkezett rendkívül értékes komment-vitát egy önálló blog-bejegyzésben rekommentelném.

Holnap tehát (ha és esetleg) “Kapaszkodj Malvin, mert jön a Kanyar!

… és ezt …

szendamondja!

Vélemény, hozzászólás?

