No comment 27.

Blogom törzsolvasói/kommentesei között kitört az “irodalmi láz”. Ezúttal “bonhomme” szösszenetét tenném közzé. Részemről no comment, de felhívom mindenki figyelmét, hogy olvasás közben nem árt kézügyben tartani pár papírzsebkendőt!

Ha én Viktor lennék

Ha én Viktor lennék,
jaha diha dajdl diga diga diha dajdl dum.
Éjjel-nappal, diga diga daj,
Tartana a nagy daj-daj.
Megvetném a munkát,
jaha diha dajdl diga diga diha dajdl dum.
Ország gondját másokra hagyom,
Jaj, ha egyszer kétharmadozom.

Építnék várat, benne öt purdé lenne,
Hozzá egy testőrarmadám,
És jacuzzimban seggemet áztatnám.
Nagy, széles vállú testőr: egy, aki felvisz,
És még egy – mert lefele is kell.
És kell még száz, hogy rettegjék csupán.
Lenne sok marha, bugris, barom a háznál,
Kisember átbaszni való; a hatalom illata bódító.
De addig – vákk-vákk, háp-háp, kotkoda, gágá,
Hangjukat elviszi a szél,
Hogy hirdessék, itt Kis Nagy Ember él.

Lenne teli számlám, jaha diha dajdl diga diga diha dajdl dum.
Éjjel-nappal, diga diga daj,
Tartana a nagy daj-daj.
Megvetném a munkát,
jaha diha dajdl diga diga diha dajdl dum.
Hazám kínját másokra hagyom,
Jaj, ha egyszer ki is foszthatom.

Látom már Tokaj szőlejével feleségem,
Ó, az a felcsúti sikk.
Szépen gyógyul, múlnak a kék-zöld foltok rajt.
Kínjában térül-fordul, úgy főzi nékem
A Házi Adómentest majd.
S képzeljék: ő távolságot tart.

A Közgép fővezére hajbókolna feszt nekem.
Mind a szavaimat lesnék, mint egy orákulumét.
“Csak egy szót, Don Orbán, Megbocsáss, Don Orbán”
Bölcsebb vagy a híres olasz Ducénál.
Áj-áj-áj-áj-áj-áj-áj.

Mindegy lenne, bármit lódítok,
Úgyis kussban van a nép.
Ha itt kán lennék, rögtön bölcs lennék.
Lennék én gazdag, a parlamentben ülnék,
És nem a trágya tetején.
A hazugságot mondja helyettem más.
Szétosztok földet, várost, jó borsos bizniszt,
Mindig a haverok közt én.
Lopjátok csak, itt a fél ország.

Lenne teli számlám, jaha diha dajdl diga diga diha dajdl dum.
Éjjel-nappal, diga diga daj,
Tartana a nagy daj-daj.
Megvetném a munkát,
jaha diha dajdl diga diga diha dajdl dum.
Egyezzünk meg, Istenem, Uram,
Osztozzunk meg azon, ami van.
Száz dicsőség néked odafenn!
S nékem minden pénz itt lenn!

Ha én balfasz lennék,
jaha diha dajdl diga diga diha dajdl dum.
Éjjel-nappal, diga diga daj,
Tartana a nagy daj-daj.
Bakuban mutyiznék,
jaha diha dajdl diga diga diha dajdl dum.
Én a baltást csak futni hagyom,
Hogyha kell a kétmilliárdom.

Reklámok

10 hozzászólás on “No comment 27.”

  1. kekec szerint:

    Az azért még digitális analfabétaként is feltűnt, hogy most más a hibaüzenet, és ahogy megnéztem, az AN-en utolsó még átment kommentelő egy astaróth nevű volt. Nem lehet, hogy vírust rakott fel a szövegével? Astaróth egy démon volt, igen illene a katolikusokhoz.

    • szendam szerint:

      Kedves kekec!
      lehet, hogy igazad van – mérmint a katolikus démont illetően – , de vírust kommentoldalon keresztül a website-ra feltenni szerintem nem lehetséges. Persze én is csupán egy szám.gép- és netidióta vagyok.
      Üdv! szendam

  2. kekec szerint:

    Bocsi, de épp most hallgatom Eörsit Olgánál, aki szerint pávább pávára akadt Orbán,és Olga is sziporkázott: “Pávát látván pávává vált”.

    • Wolffie szerint:

      “Pávát látván pávává vált”… Ez valami gyermekmondóka volt régen, vagy rosszul emlékszem? Mintha a nagymamám mondogatta volna nevetve, amikor valamiért elbambultam még ovodás koromban.:-) Hát nem most volt, és hála istennek, kinőttem. A Mi Fényességünk meg nem nőtte ki, és azóta állandóan pávává válik..:-)

  3. kekec szerint:

    szendam, tényleg bocsika, de Te vagy egy olvtárs segíthetne, aki ért hozzá.
    Szóval az AN tárolt változat – jobbklikk inkognító üzemmód (crome alatt) bejön az AN és olvasni is tudom,, de ha kitöltöm a nevem, e-mail-t és weblap részeket azonnal az a bad gateway jelenik meg, Akkor kifejezetten a regisztrált régi beírókra utaznak? Tudok ez ellen tenni valamit? Ne haragudj, de onnan csak téged tudlak elérni. Egyébként jelzem, hogy téged sem egyszerű, a wp-comments-post.php kiterjesztésre nálad is ez a bad gateway jelenik meg. kekec

    • bonhomme szerint:

      kekec,
      nem lehet, hogy lassú a géped? Egy-két takarítóprogram csodákat tesz, ha kitörli a sok régi regisztrációs kulcsot.
      Nekem gond nélkül bejön szendam, de az AN-re most nekem is 502 Bad Gateway-t írt ki.

    • szendam szerint:

      Kedves kekec!
      Halvány lila fingom sincs! Pont olyan idióta vagyok, mint Te. 😦
      Bocsika! szendam

  4. kekec szerint:

    bonhomme
    Ha én írom be a keresőbe a szendamondja-t, akkor bejön, egyébként nem tudnék most sem írni. Az a kiterjesztés, amit a gép felajánl, viszont ugyanazt a bad akármit írja ki, mint az AN.
    És NÉVTELENÜL – tehát inkognító üzemmódban simán bejön az AN is, csak ha bármit beírok az azonosító mezőbe, azonnal bad-ozik, a tárolt szövegben is.. Tehát vagy rám, vagy az AN-re allergiás…Szerintem ez nem géphiba!

  5. talalom szerint:

    Én tök hülye vagyok a nethez, tegnap nekem is bad-ozott az AN, csak a google-n keresztül tudtam belépni, és nem fogadott hsz-t. Amint itt sem fogadta a hsz-t tegnap. Az AN mára OK, kíváncsi vagyok, ez is?


Vélemény, hozzászólás?

